| Saturday 27 July 2024 | 03:27
فتوپویا
مجله اینترنتی فتوپویا – مجله خبری – مجله سلامتی – مجله روز – نرم افزار – اندروید – برنامه نویسی – آموزش وبلاگ – وردپرس

محمد صالح هاشمی :

– برنامه نویس c++ – php – html و تولید محتوا و موسس سایت بزرگ فتوپویا و شرکت دیجیتال ربات سازان کاج .

محمد صالح هاشمی از سال 1391 به دنیایی نوین اینترنت گذاشت . در سال 1391 با ساخت وبلاگ های متعدد با رتبه های الکسا مناسب و تولید محتوا مختلف شوق و انگیزه بسیار زیادی کسب کرد و همچنین با ساخت و مدیریت این وبلاگ ها تجربه بالایی برای آینده خود کسب کرد .

محمد بعد از 2 سال در سال 1393 وب سایت خود را با دامین .ir ساخت و توانست تا حدی به الکسا زیر 1 میلیون نزدیک شود. محمد در سال 1394 توانست این وب سایت را زیر زیر 15 هزار الکسا ایران برساند .

پاسخ گویی سریع و کامل :
محمد صالح هاشمی در پشتیبانی تلگرام به بسیار کم حضور میباد ولی در زمان کمی که در تلگرام به پشتیبانی کاربران میپردازد بسیار سریع پاسخگو میباشد و همچنین با ادب کامل صحبت میکند .

حمایت از زبان برنامه نویسی هاشمی:
محمد صالح هاشمی از زبان برنامه نویسی ملی و ایرانی هاشمی بسیار حمایت کرد و تیکه کد های این زبان را در ربات سازان و فتوپویا منتشر کرد .

سایت فتوپویا : در سال 1395 سایت فتوپویا با هدف ارایه خدمات و فروش محصولات راه اندازی شد که هم اکنون در دسترس با آدرس www.fotopoia.ir میباشد

    • ربات سازان کاج :  در اسفند 1396 با هدف ارایه خدمات ربات سازی پا به عرصه گذاشت . در اویل کار با رباتساز کاج به بازار تلگرام آمد ، و بعد از مدتی با رباتی به نام ویناکاج به شهرت فراوانی در تلگرام رسید . بعد از 3 ماه از راه اندازی ربات وینا در هر گروه برنامه نویسی و مربوط به کسب و کار های اینترنتی نام ربات وینا را میزدی بیشتر اعضا گروه حتی میشود گفت تمام اعضا گروه این ربات را استارت کرده بودند و از آن استفاده میکردند . وینا یه ربات ارایه خدمات سین و لایک تلگرام بود ، که در آن زمان به دلیل دیزاین جالب و امکانات بالا که داشت به شهرت فراوانی رسید بعد از مدتی 1 ساله تیم ربات سازان کاج تصمیم به آپدیدت ویژه یا همان طلایی گرفتند . که با رونمایی از نسخه جدید وینا شهرت دو برابر شد . تیم ربات سازان کاج اسم نسخه جدید وینا را به نام راسین اعلام کردند و وینا و راسین از یکدیگر جدا شدند . و همچنین ربات راسین طبق نظر کاربران در بین 3 ربات برتر ویو زن تلگرام میباشد. در سال 1398 در روز های برفی زمستان مشکلاتی برای راسین پیش آمد که با ورود تیم فنی ربات سازان کاج این مشکل برطرف گردیده شد.در آخرین روز های سال 1398 حساب کاربران راسین صورت کامل از دسترس خارج شد . و مدتی ربات به حالت معلق در آمده بود . که خوشبختانه این مشکل با ورود تیم فنی به صورت کامل حل شد.
      در پی این مشکلات ربات سازان کاج در تویتر خود پیام زیر را منتشر کرد.

      همچنین در سال 1398 با شیوع کرونا و نبودن کسب در آمد کافی کاربران کاج . تیم کاج به تمامی مشترکین خود 35 روز اشتراک رایگان اهدا کرد

 

نظرات این مطلب
ارسال نظرات برای این مطلب بسته شده است !
مطالب پر لایک
  • مطلبی وجود ندارد !
حساب کاربری

مطالب محبوب
  • مطلبی وجود ندارد !
امکانات سایت

دریافت کد تبادل آگهی هوشمند

درباره سایت
فتوپویا
سایت فتوپویا در سال 1396 با هدف ارایه خدمات وبلاگ نویسی و اطلاعات عمومی شروع به کار کرد . تمام پست های سایت از جمله : ( عکس و فیلم و متن ) گرد آوری شده توسط تیم فتوپویا بوده و هیچ کپی برداری نشده است
آخرین نظرات
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " فتوپویا " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.
طراح قالب : تمپ کده